2010. november 24., szerda

12.Fejezet: A lakás

-Kelly...Most mi lesz?-Kérdezte Brandon, mikor a kocsimnak dőlve álldogáltunk.
-Nem tudom, Brandon...Nem tudom...-Ráztam meg a fejemet lassan.-Tudod mit...Öhm...Most szerintem menny haza és...Majd telefonon beszélünk...Még...Megpróbálok beszélni apuval...-Löktem el magamat a kocsitól.
-Oké.-Bólintott.-Minden jót...-Ölelt meg.-Majd beszélünk.Szia.
-Szia...-Mosolyogtam rá, majd ő bement az erdőbe, én meg vissza a házba.
A konyhába mentem, s kivettem a hűtőből a narancslevet.Töltöttem magamnak egy pohárba...
-Kelly.-Szólalt meg mögöttem egy hang, mire megfordultam.Apu volt az...
-Apu...-Sóhajtottam.-Mondd...-Keményítettem a hangomon, majd a pulthoz léptem, s átnéztem a leveleket.
-Most azért haragszol, mert...Letagadtam Brandon-t?Mert...Ez nem igaz...Nem tagadtam le, csak...-Mondta.
-Csak?!-Fordultam felé.-Rohadtul úgy hangzott pedig...-Ráztam meg a fejem.-Apu...Legalább most az egyszer adj két dologra őszinte választ...1.: Brandon a fiad? 2.: Fúrián vagy?-Kérdeztem.
-Egy...Igen...-Bólintott lassan.-Kettő...-Nyelt nagyot.-I...Igen...-Nyögte ki végül, mire én a pultnak támaszkodtam.
-O...oké...-Bólintottam.
-Kelly...Még egy kérdésem lenne...-Tette a vállamra a kezét.-Embry, Mira és a többiek...Szóval...Azt mondtad Ők sem emberek.Akkor...Mik?
-Embry és a Quilute fiúk plusz Leah...Vérfarkasok.Cullen-ék...Vámpírok és Mira...Nos Ő...Penchi volt...-Sóhajtottam.-És...Nem eltűnt, hanem...Meghalt...Meg kellett ölnünk.-Ültem le.
-Mi?!-Kérdezte döbbenten.-Miért, vagy...Hogy...Miért?!
-Meg akart ölni...Engem, Embry-t és...A többieket is...Muszáj volt!-Mondtam.-Sajnálom...Azóta rosszul érzem magam Miatta...Rémálmaim vannak és...Szörnyű...-Hajtottam le a fejem.
-Kelly...-Ült le mellém.-Ezt...A szülinapodra szerettem volna, adni, de...Odaadom most.-Vett ki a zsebéből egy kulcsot.-Ez...Egy lakás kulcsa.Egy...Faház, fent a hegyekben, itt, Forks-on túl.
-Szóval...Ez a lakásom kulcsa?-Mosolyogtam rá halványan.
-Igen...Valami olyasmi.-Bólintott mosolyogva.-Ha úgy érzed, hogy el kell menned, gondolkodni, vagy...Magányra van szükséged...Hát tessék...-Adta oda a kulcsokat, majd magamhoz öleltem.
-Köszönöm, Apu.-Mosolyogtam rá, majd felálltam.-Megyek...Telefonálok Brandon-nak, oké?Beszélek vele és...Majd meglátjuk, hogy lesz.
-Igen, persze...-Mosolygott rám.
-Hé...Add át neki, hogy...Ide bármikor jöhet.-Mosolygott, majd vissza mosolyogtam és felmentem a szobámba.
Előkaptam a telefonomat...
-Szia!Na, mi újság?-Szólt bele egyből Brandon.
-Megbékélt.-Mosolyodtam el.-Ja...És azt üzeni, hogy...Ide bármikor jöhetsz...A fia vagy.
-De jó...-Fújta ki a levegőt.
-Ja!És van egy nagyon-nagyon-nagyon szuper hírem!-Huppantam le az ágyra, a kezemben lévő lakáskulcsot fixírozva.
-Na mi?!-Kérdezte.
-Mivel...Egy hét múlva tizennyolc leszek...Aputól megkaptam az ajándékomat...-Dőltem hátra.-Találgass...
-Az a tetkó, amiről beszéltél?
-Nem!
-Áh!Nem szeretem az ilyet!Mondd már!-Türelmetlenkedett.
-Kaptam egy...Lakást, fent a hegyekben, Forks-on túl.-Hadartam el.
-Hú!Ez szuper!-Füttyentett elismerően.-És...Mikor ruccanunk le egy hétvégére?
-Hm...Mit szólnál hozzá, ha...A haverokkal lemennénk most hétvégén?Addig még van...3 nap.-Ültem fel.-Péntek, szombat és vasárnap...Hétfőn meg jönnénk.Reggel...
-Oké...De...A barátaiddal...Beszéld meg azt is, hogy...Én is mehetek-e?Oké?...Nem akarok zavarni.
-Dehogy zavarsz!A bátyám vagy...Az Ő barátjuk is.-Ráztam meg a fejem.
-Hát...Oké, legyen.-Egyezett bele.-Holnap találkozunk...Ok?
-Oké.Tudod mit?Gyere át ebédre!Itt lesz apu és Embry is.-Álltam fel, majd az ablakhoz léptem.Kinéztem...Embry épp ekkor jött ki az erdőből, ember alakban, jókedvűen és a ház felé tartott...
-Oké...Benne vagyok.Akkor holnap.Üdvözlöm Embry-t!Szia!-Elbúcsúztunk, aztán letettük.Én pedig lesiettem a földszintre a szerelmem elé.
Mikor leértem, Ő épp akkor lépett be...
-Szia!-Mosolyogtam rá.
-Helló!-Mosolygott vissza, majd megcsókoltuk egymást.
-Szia, Embry!-Köszönt apu.
-Helló, George!-Intett, majd mi felmentünk a szobámba...
-Nagyon jókedved van ma!-Ölelt magához.
-Naná!-Bólogattam, majd meglengettem előtte a kulcsot...
-Mi ez?
-Kulcs.
-Azt tudom!De minek a kulcsa?-Forgatta meg a szemét.
-Nos...A közös lakásunké...-Mosolyogtam rá.-Fent a hegyekben, Forks-on túl...
-Közös lakásunk?-Kerekedtek el a szemei.
-Igen...Vagyis...Ilyen parti-pecónak mondanám...-Vontam vállat.-Éés...Arra gondoltunk Brandon-nal, hogy...A hétvégén, azaz, péntek reggel mennénk és hétfőn reggel jönnénk...Lemehetnénk a haverokkal...Nem?
-De...Benne vagyok!-Bólogatott mosolyogva.-Holnap...Elnézünk a srácokhoz?És...Akkor meg is kérdezzük, hogy nekik jó-e?
-Ok.-Bólintottam én is.-Már alig várom!!!

2 megjegyzés:

  1. Sziia csajszii..
    Véégree fejii..
    Jóólett.. Vártam, h mi lesz..
    Siess a kövivel.. Várom..
    Puszi, Jucii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, végre van! :D
    Bocsánat, hogy eddig nem volt, csak...Családi problémák voltak és nemigen volt időm...Se ihletem.
    Na szóval...A következő fejit hamarabb kapjátok meg :)
    És lesz szerintem karácsonyi külön rész is.
    Puszi!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés