2010. november 22., hétfő

11.Fejezet: A Döntés

-Mennünk kell...Hatra jön a falka a partra...-Álltam fel a kanapéról.
-Értem...-Állt fel Alice.-Azért...Kíváncsi vagyok a fejleményekre...Amint van valami hívj!-Ölelt meg.
-Oké, persze...-Mosolyogtam rá, majd a családtól elbúcsúzva beültünk a kocsiba, hogy a partra mennyünk...
***
-És ha nekem jön valamelyik farkas?!-Kérdezte Brandon rémülten.
-Nem, akkor sem mehetsz nekik...Nem lesz semmi baj, nyugodj már meg!-Nevettem fel.-Ők...Nem olyan...Vérengző fenevadak...Inkább...Aranyos...Bazi nagy...Kutyusoknak...Mondanám őket...-Vontam vállat.
-Pincsi, mi?!-Kuncogott.
-Brandon...-Ráztam meg a fejem.-Fogd be...-Vágtam hasba, majd tovább indultunk a parton.
Majd alakokat véltünk felfedezni, néhány kidőlt fán ülve.Mikor integettem felálltak, s elindultak felénk.
-Sziasztok...-Köszöntem.-Srácok...Nem tudom Embry...Mennyit mondott el Nektek, de Ő itt Brandon.A bátyám...-Mutattam be az "idegent" a barátaimnak.
-Embry elmondott mindent...Hogy...Lehet te is...Szóval...Fúrián vagy...-Mondta Sam, Brandonra pillantva.-Sam vagyok...A Falka vezére...
-Brandon...Kelly bátyja.-Biccentett Brandon.
-Hello...Jared vagyok.És...Aki Kelly barátja az az enyém is...-Vigyorgott.
-Szia...Seth vagyok.Ők pedig Quil és Jake.-Mosolygott Seth.
-Brandon...-Mosolygott a tesóm is.
-Leah hol van?-Érdeklődtem.
-Őrjáratozik...Fontosnak...Tartotta.-Vont vállat Seth.
-Paul...-Mutatkozott be a "Problémás Szürke" nyersen.-Szóval...Kelly bátyja, mi?!
-Szia...Igen...A bátyja vagyok.-Felelte Brandon.
-Nagyszerű...-Pillantott rám Paul.
-Paul!Elég legyen...-Szólt rá Sam.
-Szóval...Mit tudtatok meg Dr.Cullen-től?-Kíváncsiskodott Seth.
-Jasper többet tudott...-Mondtam.-De még nem biztos, hogy átváltozom...
-Remélem is...-Szólalt meg Paul.
-Öhm...Szóval...Sam...Mit gondolsz?!-Kérdeztem.-Mit tegyünk?
-Nos...-Sóhajtott az Alfa.-Szerintem mondjátok el az apátoknak...Ő többet tud, mint mi...Hátha...Valamivel előrébb jutunk és...Lezártnak tekinthetjük az ügyet.-Mondta.
-Hát...Jó...-Bólintottam lassan.-De...Mégis...Hogy mondjuk el neki?!
-Kelly...Ez magától fog majd jönni.-Mosolygott rám, majd meghallottuk Leah vonyítását.-Mennünk kell...-Mondta, majd a falka beszaladt a fák közé, mi meg Brandon-nal elindultunk hozzánk...
***
-Itt vagyunk.-Állítottam le a kocsit.-És...Csak apu van itthon.-Mosolyogtam Brandon-ra.
-Akkor...Vágjunk bele...Húgi...-Mosolygott rám.
-Oké...Hajrá!-Szálltam ki, majd Brandon is és bementünk a házba...
-Apu...-Kopogtam be az iroda ajtaján.
-Kelly...Gyere csak.-Mosolygott rám apu.
-Nem egyedül vagyok...-Húztam be magam után Brandon-t is, majd az ajtót becsuktuk...
-Üdv...-Biccentett az apám Brandon-nak, majd rám pillantott.
-Apu...Tudod, hogy...Ki Ő?-Kérdeztem Brandon-ra nézve.
-Nem...Tudnom kéne?-Rázta meg a fejét.
-Brandon Lucas.-Mondtam, mire apu megmerevedett...Rájött...
-Ne...Nem ismerem...-Nyelt nagyot.
-Apu...Ne hazudj!Tudom, hogy tudod!-Mondtam.-És...Én is tudom, hogy mi vagy...És, hogy...Brandon is az...Fúrián.
-Kelly...-Állt fel apu a székéből.-Nem...Tudom, hogy miről beszélsz itt össze-vissza...Én nem is ismerem ezt a fiút...
-Szóval...Letagadod a saját fiad?!?!-Pattant fel Brandon.
-Brandon, nyugi!-Ragadtam meg a bátyám karját.
-Nekem...Egy szörnyeteg nem a fiam...-Mondta apu.
-Akkor...-Álltam fel.-Ezek szerint én sem leszek a lányod...Mivel...Lehet, hogy én is Fúrián vagyok.-Mondtam higgadtan.-Gyere, Brandon...Mennyünk...-Indultam meg kifelé.
-Kelly!-Termett előttem apu.Hátra hőköltem...-Ne menny el...
-Most mondtad, hogy egy szörnyeteg nem lehet a gyermeked...Honnan veszed, hogy nem szörnyetegek között élsz?!-Csaptam az asztalra.
-Ezt hogy érted?!-Kérdezte értetlenül.
-Hát komolyan nem érted?!-Nevettem fel gúnyosan.-A körülöttünk élő emberek...Itt La-Push-ban, Forks-ban...Nem is emberek...-Ráztam meg a fejem.-Azzal, hogy ide költöztünk...Belecsöppentünk egy olyan világba, ami...Nem mondhatni...Normálisnak...Mit gondolsz...Mirabella ember volt?!És tényleg eltűnt?!...Ugyan, dehogy...-Néztem a szemébe, majd Brandon karját megragadva kisiettünk a házból...

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Óhbasszus..:D írtam letöröltem:P Nemgáz:D
    SZal. Jóólett:) Imádtam:)

    Siess a kövivel:D

    Nyitottam egy új blogot:) Ha van kedved nézz be:D
    Igaz, semmi köze a twilight világához.

    http://kozosmult-kozosjelen.blogspot.com/

    Puszi, Jucii

    VálaszTörlés
  3. Szia :D:D
    Nemcink...
    Aam...benéztem a blogodra ^^ Tetszik :D:D
    Sietek a kövivel!
    Puszim!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jó lett ,micsoda apja van saját vérét letagadja puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Hát...Sajnos van ilyen :(
    Barátaim köréből egy nagyon kedves sráccal is ez volt/van...Szomorú :( De igaz...
    Na...Sietek a kövivel ^^
    Puszim!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés