2010. november 6., szombat

7.Fejezet: Békülés...

-Kelly!Gyere Te is!-Kapott fel Paul, majd az óceán felé szaladt velem.
-Paul!Te farkas vagy...Nem fázol...De én meg fogok fagyniiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-Visítoztam, mikor hozzám értek a hideg hullámok.
Lubickolni kezdtünk, mikor már én is megszoktam a vizet...Emily Sam karjaiban én meg...Pauléban...Érdekes volt.
Nevetgélve ment ki a társaság a vízből...
Leültem a farönkre, a tűz mellé és egy kicsit dideregtem...
-Hé...-Terített a hátamra takarót Embry, majd leült mellém.-Meg ne fázz...-Mosolygott óvatosan.
-Kösz...-Mosolyogtam vissza.
-Na és kinek lesz legközelebb esküvője?-Kérdezte Paul.
-Jared és Kim a soros...-Mosolyogtam a párosra.-Én még ráérek...-Vontam vállat.
-Megbeszéltük!-Szólalt meg Kim, majd egy cuppanós puszit nyomott kedvese arcára...
Mindannyian elmosolyodtunk...
Kezdtem álmosodni, úgyhogy a telefonom kijelzőjére pillantottam...03:02.
-Mennyünk, kicsim?-Kérdezte Embry.
-Aha...Lassan menni kéne...-Bólintottam.
-Oké...-Állt fel, majd én is felálltam.
-Mi megyünk...-Léptem oda Emily-ékhez.-Nagyszerű volt ez a nap, ez az este...És csak annyit még, hogy gratulálok...Ismét csak.-Öleltem meg.Majd Sam felé fordultam.-Aztán vigyázni rá!
-Vigyázni fogok.-Bólintott mosolyogva.
Aztán a többiektől is elköszöntünk...És elindultunk a kocsi felé.
Beültünk és indulhattunk Embry-ék háza felé...
-Szép volt ez a nap...Jól éreztem magam.-Mondtam mosolyogva.
-Aha!Én is...-Mosolyodott el.-Ennél jobban csak a sajátunkat várom...-Pillantott rám.
-Én is...-Bólintottam.
***
Embry-ékhez érve kiszálltunk a kocsiból és halkan bementünk a házba...Felmentünk Embry szobájába, átvettük a pizsit és befeküdtünk az ágyba...
A hajam még vizes volt, így még fáztam egy kicsit...
-Fázok...-Bújtam hozzá.Ő átölelt...
-Aludjunk...-Csókolt meg, majd elhelyezkedett, engem a mellkasára vont és így aludtunk el...
***
-Hahó...Ébresztő drágám...-Hallottam meg a hangját...
-Ne...-Morogtam, majd az arcomat a nyakába fúrtam.-Nemakaroooom...-Nyöszörögtem.
-Na jó...Én megyek és lezuhanyzom...-Csusszant ki mellőlem, majd elment a fürdőbe...
Fél óra múlva felöltözve jött ki és lehuppant mellém...
-Nekem is kéne mennem zuhanyozni...-Motyogtam bele a párnába, hason fekve.
-Akkor hajrá...-Simogatta meg a hátamat.-Én lemegyek reggelizni...-Majd felállt és kiment.
Én erőt vettem magamon, felkaptam a karomra a tegnapi farmeromat és egy fekete AC/DC-s felsőt...Aztán elmentem a fürdőbe.
Lezuhanyoztam és a hajamat felgumiztam.Aztán én is lementem a konyhába.
-Palacsinta a reggeli...Az jó lesz?-Kérdezte Embry nekem háttal, a pultnál állva.
-Irigyellek emiatt a képességed miatt...-Öleltem át hátulról.-Amúgy...Aha.-Majd elengedtem és leültem a székre.
-Tessék...-Tett le elém egy csomó palacsintát málna-habbal.Majd ő is leült az ő-kétszer akkora-adagjával.
-Jó étvágyat...-Mondtam, majd enni kezdtünk.
***
-Na...És mára mi a programod?-Kérdezte mosolyogva.
-Hát...Kifaggatok aput és Melanie-t...Ők is össze fognak házasodni...-Mosolyodtam el.
-Hú!Az tök jó...-Bólintott.
-Aha...-Mosolyogtam tovább.
-És...Utána?-Kérdezte.
-Még nem tudom...De azért el kéne majd vinnem Inna-t...Sétálni a partra...-Húztam el a számat.
-Én meg...Lehet, hogy éjszakás leszek...-Sóhajtott.-De ha nem...Este beugrok hozzád.-Mosolygott.
-Okés.-Bólintottam.-Na...De én megyek is.-Álltam fel.-Van még...Egy kis dolgom...-Mondtam.
-Oké...-Állt fel Ő is.Majd magához ölelt.
-Szeretlek...-Csókoltam meg.-Vigyázzatok magatokra az őrjáraton...-Mondtam.
-Mint mindig...Én is szeretlek...-Mosolyodott el.-Szia...
-Szia!-Mosolyogtam, majd mentem is...Gyalog.Mivel most jól jött a levegőzés és telefonálnom kellett Brandon-nak, hogy találkozzunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése