2010. november 14., vasárnap

8.Fejezet: A Szerető

-Haló?!-Szólt bele a bátyám két csörgés után.
-Szia...Kelly vagyok.Tudunk valahol találkozni ma?-Mosolyodtam el.
-Szia...-Éreztem a hangján, hogy elmosolyodik.-Persze...Öhm...Neked jó lesz egy óra mulva Port Angeles-ben, a Pláza?
-Akkor ott...-Bólintottam.-Egy óra múlva a...Főbejáratnál.-Mondtam.
-Oké, szia...Vigyázz magadra.Szeretlek...-Búcsúzott.
-Én is, szia!-Nyomtam ki, majd vissza csúsztattam a zsebembe a telefonomat.
Aztán a mögöttem lévő erdőből zajt hallottam...Megfordultam...Semmi...
-Áh...-Legyintettem, majd mentem haza...

EMBRY SZEMSZÖGE
Kelly olyan különösen viselkedett velem a mostani időkben...Érdekes volt...Tudtam, éreztem, hogy titkol előlem valamit...De soha nem akarta elmondani.
Miután elment egy-két percig hezitáltam, majd én is elindultam...Átváltoztam és az erdő széléről követtem Farkas alakban...
A mobilját vette elő és valakinek telefonált...
-Haló?!-Szólt bele egy idegen férfi hangja két csörgés után.
-Szia...Kelly vagyok.Tudunk valahol találkozni ma?-Mosolyodott el Kelly.
-Szia...-Éreztem a hangján, hogy elmosolyodik.-Persze...Öhm...Neked jó lesz egy óra mulva Port Angeles-ben, a Pláza?
-Akkor ott...-Bólintott a szerelmem.-Egy óra múlva a...Főbejáratnál.-Mondta.
-Oké, szia...Vigyázz magadra.Szeretlek...-Búcsúzott a férfi.
-Én is, szia!-Nyomtam ki, majd vissza csúsztatta a zsebembe a telefonját.
Elképesztően dühös lettem...Megfordultam és elrohantam, de a mozdulat közben megreccsent egy-két ág és ezt Kelly s meghallotta...
Haza rohantam, felöltöztem és elindultam Port Angeles-be, hogy megtudjam ki ez az ideen férfi, akivel Kelly megcsal...

KELLY SZEMSZÖGE
Hazaérve gyorsan átöltöztem és kivasaltam a hajamat, majd egy gyors, szolid sminket dobtam fel...
Egy szürke pólót és egy farmert vettem fel.
Még egy fekete magassarkút, szürke táska, kiegészítők és indulhattam is Port Angeles-be...
***
fél óra alatt már a pláza előtt álldogáltam és vártam, hogy Brandon jöjjön...
-Kelly!-Integetett Brandon.
-Brandon!-Öleltem meg, mikor odaért hozzám.-Szia!
-Szia...-Mosolygott, majd puszit váltottunk.-Hiányoztál...
-Te is nekem...-Ölelt meg ismét.-Mit szólnál...Egy ebédhez?Én fizetek...-Pillantott a Sétáló-utcai kültéri étkezdére.
-Király...Benne vagyok.-Bólintottam mosolyogva, majd oda mentünk és leültünk.rendeltünk kaját, majd beszélgetni kezdtünk.

EMBRY SZEMSZÖGE
Kiértem a Pláza főbejárata elé...
Tíz perc múlva Kelly is megérkezett...
Majd az idegen is...
Köszöntek egymásnak, megölelték egymást-én majd' felrobbantam-aztán leültek egy kültéri étkezdéhez és beszélgetni kezdtek...A kapucnimat jobban lehúztam és közelebb mentem...
Hogy halljam miről beszélgetnek.

KELLY SZEMSZÖGE
-És...Mi újság?-Kérdezte a bátyám.
-Semmi extra...Élem az életemet...Unalom van.-Mosolyodtam el.-És veled?
-Úgy szint...Vont vállat ő is.
-Hm...Köszönöm az ebédet.Finom volt.-Dőltem hátra.
-Én is jóllaktam.-Dőlt ő is hátra.-Egy kávét azért még elfogadsz?-Mosolygott.
-De csak akkor, ha én fizetem.-Mondtam majd a pincért oda hívva kértem egy kávét és egy kapucsínót.
Az italok kijöttek, mi meg folytattuk a beszélgetést...
Aztán egyszer csak...
-Szia Kelly...-Hallottam meg az Ő hangját a hátam mögül.
Megdermedtem...Aztán lassan hátra fordultam.
-Embry...-Nyeltem nagyot.

3 megjegyzés:

  1. Sziia..
    Úúhhh.. Itt abbahagyni már bűűn..
    várom a kövit:) Mekkora féltékenységi jelenet lesz itt.:P
    Puszi, Jucii.

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó lett és csatlakozom az előttem íróhoz csak még azt íróm hozzá hogy szadista vagy puszi jó legyél

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok :D

    Jucii:
    Huh...Remélem nem kapok életfogytiglant e hatalmas bűn miatt :P Máris neki kezdek az új írásának ;)

    Sanyi:
    Köszi :)
    Szadistaa?!?!?!:O:O Kii???ÉÉÉN?!?!Nemis...Csakegy kicsit...Talá :P Örülök, hogy húzhatom az idegeket :D

    Puszim!

    VálaszTörlés