2010. november 15., hétfő

9.Fejezet: Jelek

-Ő ki, Kelly?-Kérdezte Brandon kíváncsian.
-Az aki két másodpercen belül kinyír téged...-Morogta, majd remegni kezdett.
-Embry!-Pattantam fel, majd megfogtam a kezét.-Ez nem az amire gondolsz...De ezt ne itt beszéljük meg...-Néztem körbe.-Gyere Brandon...-Intettem a bátyám felé.
Elindultunk egy üres mellék utca felé, ami sikátorban végződött...
Majd megálltam a zsákutca végén.
-Embry...Mielőtt még megszólalnál...-Pillantottam a kedvesemre.-Brandon nem a szeretőm.
-Hát akkor ki a franc...-Morogta.
-A...-Pillantottam Brandon-ra.-A bátyám.
-A bátyád...Hülyének nézel?!-Fonta össze maga előtt a karjait.
-Embry...-Nyögtem.
-A bátyja vagyok...Brandon Lucas.Vagyis...Féltesók vagyunk...Közös az apánk.-Szólalt meg Brandon.
-És...Miért nem mondtad el?!-Kérdezte Embry felém fordulva.
-Mert...Mert megbeszéltük, hogy MÉG nem beszélünk róla...Előtte jobban megismerjük egymást és...Különben is...Brandon...Öhm...Nos...Nem ember.-Mondtam.
-Mi van?!-Hőkölt hátrébb Embry.
-Fúrián vagyok.-Mondta Brandon.
-Mi vagy te?!-Értetlenkedett.
-Fúrián...Árnyjáró, árnyak irányítója...Stb...Rémlik valami?-Kérdezte a bátyám.
-De én még mindig nem értem, hogy miért...-Kezdett bele.
-Embry!-Emeltem fel a hangom.-Ne csináld már!Kérlek szépen...-Néztem a szemébe.Majd az agyamban fény villant...-Brandon...A te anyukád...Fúrián?-Kérdeztem.-Mert...Gondolom ez örökletes dolog...Nem?
-Nem...Tudom...-Motyogta.-Vagyis...Anyu...Nem Fúrián.
-Öhm...Honnan lehet tudni, hogy valaki Fúrián-e?Vannak valami...Jelek?-Kérdeztem tovább.
-Hát...A szemünk izgalmi állapotban, vadászat során, vagy sötétben fehérré válik és remekül látunk...Gyorsak vagyunk és csendesek...Emellett erősek és...A Brotex-ről...-Mondta.
-Brotex?-Kérdeztem vissza ismét...
-Öh...Tetoválás szerűség...Ősi írásjel...Nekem például...Az alkaromon van.-Húzta fel a kabátja ujját, s egy nonfiguratív tetoválás féleség volt a karján...
-Apunak...-Nyeltem nagyot.-A hátán van egy...Hasonló tetkó...A bal lapockáján...-Mondtam, mikor végig simítottam a tetováláson.-Akkor...Apu is...-Néztem a fiúkra értetlenül.
-Fúrián.-Szólalt meg Embry.
-Úristen...Akkor...Én...-Léptem hátrébb.A világ forgott velem, remegtem, izzadt a tenyerem...
-Kelly, nyugi!-Termett mellettem Brandon.-Nem biztos, hogy te is...Max...Figyelünk rád...Nézzük a jeleket...-Karolta át a vállam.
És ekkor ismét eszembe jutott a változás...Többet eszek, rosszul alszom...Sok vizet iszok...Úristen...Istenem...Ne...Nem akarom...
-Kelly...Minden oké?-Kérdezte Embry bizonytalanul.
-Nem...-Nyeltem nagyot.-Brandon...Miféle...Jelek mutatkoznak?-Dőltem a falnak.
-Kelly...Jól vagy?Biztos?-Kérdezte Embry.-Mennyünk...Út közben megbeszéljük...-Karolta át a derekamat.
***
Már a kocsiban ültünk.Embry vezetett, én hátul ültem, mellettem meg Brandon.
-Szóval...Miféle...Jelek lesznek?-Kérdeztem ismét.
-Nos...Több tápanyagot veszel magadhoz...És néha...Rossz közérzet, fejfájás, nyugalmi állapotban magas pulzus szám...S a többi...-Mondta.-Ilyesmik...
-Te jó ég...-Vettem mély levegőt.-Nem lehet...-Lélegeztem mélyeket.
-Kelly...Mondd már...Mi van?!-Parkolt le az út szélén Embry.
Még én sem fogtam fel teljesen a dolgokat, de már kezdett kigyúlni a fény az agyacskámban...
-Kelly...-Fogta meg a kezem Brandon.
-Fiúk...Én...-Emeltem fel a fejemet.-Azt hiszem én is Fúrián vagyok...

4 megjegyzés:

  1. Szia hogy te meg miket találsz ki /te kis gonosz fúria ,vagyis remélem nem vagy az /puszi legyél jó

    VálaszTörlés
  2. Szia :D
    nem én nem fúria, hanem vámpír vagyok ;)És férjem is van XD
    Örülök ha tetszik :)
    Puszim!
    (Én mindig jó vagyok...Kivéve ha nem...)
    :D
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  3. Sziia.
    Úh.. ezis egy nagyonjó feji lett. Basszus h te h bonyolítod a dolgokat...
    Aztaa.. tudom, h a drámai hatás miatt meg minden.. de igazán leírhattad volna még mondjuk Embry reakcióját, mert nagyon várom már..xD
    további jó sok ihletet és gratulálok:D
    Pusszi, Jucii.

    VálaszTörlés
  4. Szia Csajszi!
    Hát igen...Ezt is sokan mondták már :)
    Szeretem fokozni az izgalmakat...:D
    Na majd megtudod Embry reakcióját :)
    Köszi
    Viszont kívánom =)
    Puszim Neked!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés