2010. november 6., szombat

6.Fejezet: A veszekedés

Miután kimondták a boldogító "Igen"-t csókban forrtak össze és mindannyian tapsolni és éljenezni kezdtünk...
Gratuláltunk sorban, aztán a svédasztalhoz vonultak, táncoltak, vagy csak simán beszélgettek az emberek...
-Mennyünk táncolni?-Kérdezte Embry, mikor egy lassú szám jött...
-Mennyünk.-Álltam fel, majd a "tömeg" felé mentünk...
Közelebb húzott magához, átkarolta a derekamat, én meg a fejemet a vállára hajtottam...
-Szeretlek...-Suttogta.Elmosolyodtam.
-Én is szeretlek.-Pillantottam fel rá, majd megcsókoltam, s tovább táncoltunk.
Mikor vége lett a számnak elindultunk vissza, az asztalunkhoz...
***
-Szerintem mennyünk haza, öltözzünk át, aztán meg majd visszajövünk a bulira...Nem?-Kérdezte Embry.
-Oké.-Álltam fel.-Elköszönök Emilyéktől, aztán mehetünk...Oké?-Mosolyogtam rá, majd oda mentem Em-hez.
-Hé...Embry-vel elugrunk átöltözni, de a bulira tuti itt leszünk.-Mosolyogtam barátnőmre.
-Oh...Hát oké...-Mosolygott vissza.-Úgy...Nyolcra tuti itt lesztek?
-Persze...Szerintem már hétre.-Bólogattam, majd megöleltem.-Majd jövünk, szia!
***
-Mit vegyek fel?-Kérdeztem Embry-t.-Szoknyát, vagy nadrágot?
-Mondjuk...Szoknyát.-Vont vállat mosolyogva.
-És miért éppen szoknyát?-Kérdeztem.
-Mert...Csinos vagy benne...És egyébként sem láttalak túl sokszor szoknyában.-Vont vállat.
-Oké...Akkor nadrág.-Bólintottam.
-hé...Én szoknyát mondtam.-Ült fel az ágyamon.
-tudom.Én meg nadrágot.-Vontam vállat, majd kimentem a fürdőbe és felöltöztem.
Egy színes tunikát és a kedvenc farmeromat vettem fel.
Hozzá egy, a pólóhoz illő cipő és a lila köves gyűrűm.
Aztán mehettünk is le, hogy elmenjünk Embry-ékhez...
***
-Szia anyu!Haza jöttem átöltözni.-Köszönt Embry az anyjának, mikor megérkeztünk hozzájuk.
-Sziasztok!-Mosolygott ránk Marg, majd megölelt.
Embry elment átöltözni, mi meg leültünk a kanapéra.
-És...Szép volt az esküvő?-Kérdezte Margaret.
-Igen...-Bólogattam.-És Emily ruhája is gyönyörű volt...
-Biztos nagyon szép volt...-Bólogatott a nő.
-Hát Robert?-Kérdeztem, mivel a férfit nem láttam.
-Elment Harry-vel horgászni...-Rázta a fejét rosszallóan.
-Kész vagyok...-Jött ki Embry a szobából.
Egy szürke póló volt rajta, amit még együtt vettünk, farmer és az a parfüm amit tőlem kapott névnapjára...
-Mehetünk?-Álltam fel.
-Aha.-Bólintott mosolyogva.-Majd jövök...Vagy...Jövünk anyu.-Fordult az anyja felé.
-Oké.-Bólintott mosolyogva.
Majd kimentünk a kocsihoz és indultunk is a partra, a bulira...
A kocsiban ülve gondolkozni kezdtem...
Mikor tudnék találkozni Brandon-nal...Mikor mondjam el a többieknek, hogy van egy bátyám...Vagy...Apu mit szólna ha megkérdezném tőle, hogy miért nincs tesóm...Vagy ilyesmi...Áh...Ez olyan hülyeség...
-Kelly...Minden oké?-Hallottam meg Embry hangját, ami visszatérített a jelenbe.
-Mi?-Fordultam felé.-Ja...Bocsi...Csak elgondolkoztam.-Ráztam meg a fejem.
-Azt észre vettem...-Bólintott mosolyogva.-Valami baj van, Kicsim?-Kérdezte.
-Nem, semmi...-Ráztam meg a fejem.
-Biztos?-Kérdezte furán méregetve.
-Igen.Biztos.-Néztem a szemébe.-Itt vagyunk.-Fordultam vissza előre, majd vártam mikor áll meg a kocsi, hogy levegőzzek egyet...
Miután megállt a kocsi kipattantam és elindultam a srácok felé, akik már meggyújtották a tüzet és oda lehetett hallani a nevetéseket...
-Kelly...Várj már...-Sietett mellém Embry.-Mit nem mondasz el nekem?!-Fordított maga felé.
Istenem...Gondoltam, hogy ez lesz!
-Semmi baj nincs Embry!Miért nem lehet ezt megérteni?!?!-Kérdeztem ingerülten, majd elindultam tovább...
Ő meg ott állt néhány másodpercig, majd mikor én oda értem a lányokhoz megöleltem őket és leültem közéjük.Ekkor érkezett a srácok közé Embry is...
Remek!smét el lett rontva a kedvem és minden egyéb is...

2 megjegyzés:

  1. Jóó(L) hamar folytatást(:
    Puszi, Jucii.

    VálaszTörlés
  2. Örülök :):) Igazság szerint nagyon izgultam, hogy az Emotion 2 tetszeni fog-e nektek...Örömmel látom, hogy felesleges volt izgulnom!
    Hozom-hozom! :D
    Puszim!
    =)GoOofy(=
    (KL)

    VálaszTörlés