2010. december 22., szerda

13.Fejezet: Leah

Már a srácokhoz tartottunk...Brandon, Embry és én.
Az idő, úgy tizenegy-dél környékén járt...
Majd kiléptünk a fák közül és megláttuk a házat.
-Hé!Sziasztok!-Lépett be először Embry a házba, majd utána mi is.
Mindenki ott volt...Kivéve Leah-t.
-Helló!-Köszöntünk Brandon-nal.
-Sziasztok!-Köszöntek a fiúk is.
Paul arcán ismét gyűlölet volt, amint ránézett Brandon-ra...Nem értem én ezt a fiút...Teljesen bolond...
-Mi újság?-Kérdezte Em, mikor ketten a konyhában voltunk.
-Hát...Azért jöttünk, hogy megkérdezzünk valamit...Ami...Nagyon fontos lenne és most hétvégén...Péntek reggeltől hétfő reggelig tart.-Összegeztem, majd segítettem áthordani a kaját az étkezőbe.
-És...Mi lenne az?-Kérdezte Sam.
-Nos...Nemsokára itt a szülinapom és...Az apámtól tegnap megkaptam az ajándékomat.-Vettem elő a kulcsokat a zsebemből.-Ez a...Lakásom kulcsa...-Mosolyodtam el.-Forks-on túl, fent a hegyekben...Az erdőben.És...Arra gondoltunk, hogy lemehetnénk péntektől hétfőig a házba és...Lazulhatnánk.Persze, ha nektek is jó úgy.
-Öhm...Ha a fiúk, Emily és Leah bele egyeznek...Oké, legyen.-Felelte Sam.
-Naná, hogy beleegyezünk!-Vágta rá Jared, majd Jake is igenezett.
Aztán lassan a fiúk is igeneztek, naná-ztak és még ki tudja mit mondtak...
De mindenki elcsitult, amikor nyílt az ajtó és Leah lépett be rajta...Szeme rögtön megakadt a bátyámon, Brandon-on és teljesen lefagyott...
Mindannyian feszülten néztünk hol egyikre, hol másikra...Aztán Leah remegni kezdett...
-Leah...-Állt fel lassan Sam.-Nyugodj meg...-De a lány rá sem nézett...Csak Brandon-nal nézett farkas szemet.Aztán villámcsapásként érte a felismerés...Bevésődött.
Leah sarkon fordult, alig ha hármat lépett, átváltozott és szélsebesen berohant az erdőbe...
-Vele meg mi lett?-Kérdezte Brandon.Teljesen be volt lassulva...Még sosem láttam ilyennek.
-Bevésődött.-Feleltem.
-Az jó...-Bólintott elbambulva.-Micsoda?!?!?!-Kapta rám a tekintetét.-Ő...Az...Én...Bevésődésem?
-Igen...-Bólintottam lassan.-Minden bizonnyal...
-És...Ő volt, Leah?
-Igen...A nővérem.-Lépett mellénk Seth.-És igen...Bevésődtetek...
-Mennyünk, keressük meg!-Állt fel Paul, majd Seth, Jake és Jared is vele ment.Aztán Sam.
-Mi megyünk...-Mondtuk, szinte egyszerre Embry-vel, majd Emilytől elbúcsúzva mentünk is...
Be az erdőbe...
***
Már vagy tíz perce sétáltunk, amikor a két srác megtorpant, Embry maga mögé rántott és körbe-körbe pillantott.
Aztán hrtelen egy Leah-farkas rontott elő a bokrok közül és egyenesen Brandon felé tartott.
A bátyám szeme elfehéredett...Most láttam először ilyennek..."Átalakulva"...Fúriánná...
-Leah!Állj le!-Szólalt meg Embry, de Leah meg sem moccant...Ismét Brandonnal szemben állt és farkasszemet néztek...
-Leah...Változz vissza...Nyugodj meg...-Szólalt meg Brandon is.A hangja most olyan...Más volt...Bársonyosabb...Finomabb...Nyugtatóbb...
Leah nagyot morrant, majd hátrébb lépett...Lehajtotta a fejét...És visszament a bokrok közé...
Brandon szemei ismét a régiek voltak...
-Mennyünk.-Mondta színtelen hangon, majd elindult...Mi Embry-vel összenéztünk, majd elindultunk utána...

2 megjegyzés:

  1. Hát ez is ittvan??
    Áhh.. Kiváncsi vagyok mostmár h milesz...
    Remélem Happyk lesznek
    Pusszillak, Jucii.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát igen, ez is itt van :D
    Reméltem, hogy tetszeni fog nektek ez a kis "csavar" és nyugi...Lesz még bőven ebből a csavarból :D
    Ezek között persze ma (12.24.) lesz Karácsonyi Külön Rész is...
    Remélem várjátok! :D
    Puszim!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés