2010. november 21., vasárnap

10.Fejezet: Fúriánok

Embry nem szólt semmit...Csak rám meredt...
-Öhm...-Köszörülte meg a torkát Brandon.-Honnan..Gondolod...Ezt?-Kérdezte halkan.
-Nos...Összegezünk.-Sóhajtottam.-Hatalmas étvágyam van mostanában...Rengeteget iszok...Gyakori rosszullétek...Egyéb?
-Embry...-Bökte meg Brandon Embry-t.
-Most azonnal elmegyünk hozzátok és kifaggatjuk az apádat, Kelly.-Szólalt meg Embry, majd a gázra lépve, hangos kerék csikorgással megindultunk felénk...
-És mégis mit mondunk neki?!?!-Kérdeztem.-Beállítunk és neki kezdünk: "Áh hello apu, véletlenül nem vagy Fúrián?! Mert történetesen rátaláltam a féltesómra, aki a te fiad és Ő is fúrián...Ja és ezek mellett, mellékesen megjegyzem: Lehet, hogy én is Fúrián vagyok.Tök jó, nem?!"-Játszottam el a jelenetet.-Tuti repesni fog az örömtől!
-Igazad van...-Bólintott Brandon.-Ezzel elárulnánk magunkat is...-Mondta.-Még várjunk...
-Mégis mire?!Hogy Kelly is átalakuljon valami szörnnyé?!?!-Csapott a kormányra Embry.
-Az így is-úgy is bekövetkezhet...Ha elmondjuk, ha nem.-Mondtam.-Várjunk még...Én meg...Megpróbálok finoman...Kiszedni infókat apuból.
-Hát jó...-Bólintott lassan.-De a Falka elől nem hallgathatjuk el ezeket...Tudniuk kell arról, hogy egy idegen...Valami van a földjükön.
-Te elmész a Falkához...Mi meg a Cullen Családhoz...Carlaisle hátha tud segíteni valamit...-Mondtam.-És...Végül ha úgy mindenkinek jó...Hatkor találkozunk a parton.
-Oké.-Kanyarodott le a Cullen-ekhez vezető útra Embry.
***
-Akkor a parton, hatkor.-Csókolt meg Embry, majd bement az erdőbe, mi meg a ház ajtajához mentünk, s mikor kopogásra emeltem a kezem, az ajtó kinyílt s egy Rosalie állt előttünk.
-Szia, Rose...Carlaisle itthon van?-Mosolyogtam a szőke vámpírra.
-Sziasztok...-Engedett utat, hogy bemenjünk.
-Csak nem Kelly-t hallok?-Hallottam meg Emmett hangját, majd megjelent a nagydarab, macis vámpír srác és felkapva magához ölelt...
-Szia Emmett...-Mosolyodtam el.
-Úgy hallottam engem kerestek...-Jelent meg mosolyogva Carlaisle, a nappaliban.
-Igen...-Bólintottam.-Öhm...Nos...Ő itt Brandon, a...bátyám.-Pillantottam fel a mellettem álló fiúra, mire mindenkinek elkerekedett a szeme.
-A bátyád?!?!-Kérdezték.
-Féltesók vagyunk...Az apánk...Közös.-Mondta Brandon.
-Szóval...Carlaisle...Érdeklődni jöttem...-Fordultam az orvos felé.
-Oké, rendben, persze...Erre tessék...-Bementünk az irodájába, s leültetett minket két bőrfotelbe.
-Hallgatlak Titeket...-Dőlt hátra a doki.
-Az érdekelne, hogy...Mennyit tudsz a Fúrián nevű fajról?-Kérdeztem tárgyilagosan.
-Hm...Igen, hallottam már róluk, de nemigen tudok sokat.Csak annyit, hogy az Árnyak szülöttei, emberi lelkekkel táplálkoznak, fehér a szemük...Meg ilyesmik...-Rázta meg a fejét.
-Én talán tudok segíteni.-Hallottam meg Jasper hangját a hátunk mögött lévő ajtóból.
-Jazz...-Biccentett a doki, mire a méz-szőke férfi bejött...-Harcoltam már Fúrián ellen.Nagyon erősek...-Ült le az asztal szélére.-Dél-Amerikából, Peru környékéről származó faj...Erősek, gyorsak, halkak...A szemük izgalmi állapotban, sötétben, harc közben fehérré válik...Remekül látnak, láthatatlanná tudnak válni...-Mondta.-Nagyon veszélyesek és...Nem ajánlatos ujjat húzni velük...-Fejezte be a meséjét.
-És...Azt tudod, hogy hogyan lehet Fúriánná válni?Örökletes, vagy...Lehet másképp is?-Kérdeztem.
-Nos...Ha megharap egy Fúrián...És te túléled.Akkor úgy is lehet.De a túlélés esélye...Nos...Úgy 20-25% lehet...E mellet még örökletes is persze.-Felelte.
-Kösz...-Bólintottam.
-És...Te, Brandon...Örökletesen változtál át, vagy megharaptak?-Kérdezte Jasper.
-Örökletesen...-Felelte a bátyám.
-Apai, anyai ág?-Érdeklődött tovább Jazz.
-Még...Nem tudni...-Nyeltem nagyot.
-Kelly...-Rázta meg a fejét Jazz.-Ne akarj átverni egy vámpírt...Úgy sem sikerülne.-Nevetett fel.
-Na jó...-Sóhajtottam.-Több, mint valószínű, hogy...Apai ágról...
-És...Akkor Te is...-Kérdezte Carlaisle.
-Igen...Lehet, hogy én is...A jelek erre utalnak...-Mondtam.
-Huh...Hát ez...Azért...-Hebegte Jasper.
-Csak félsz, hogy le foglak nyomni...-Mosolyodtam el.
-És...Ezek mellett téged is féltelek.-Mosolygott óvatosan.-Nem tudhatjuk, hogy milyen az átváltozás...Lehet, hogy fájdalmas...Vagy...Akár...Halálos is...

2 megjegyzés:

  1. Na jó most már tisztára fel birizgáltad az érdeklődésemet ezzel az új részel úgy hogy gyorsan hozd az újat ,mert én is átváltozok olyan láthatatlan lényé és meg kereslek és addig csikizlek még meg nem ígéred hogy hozod az új részt ,na megijedtél ? puszi

    VálaszTörlés
  2. Húú te aztán nem jáccol :S:S Jobb ha vigyázok :)
    Még a végén halálra csikizel és én is Fúrián leszek XD
    Oké-oké...Most, hogy befenyítettél hozom az újat, amint tudom :D
    Puszillak!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés