2010. október 31., vasárnap

1.Fejezet: Hírek

-Szia, Kicsim!-Karolt át hátulról Embry.
-Szia...-Fordultam felé, majd csókot nyomtam az ajkaira.
Már otthon laktam...Apuval kibékültem, Mirabella temetése már megvolt...Egy éve mindennek ami történt. Embry-vel együtt vagyunk és minden tökéletes.
-Mi újság?-Fordultam vissza, majd bele kortyoltam a teámba.
-Hivatalosak vagyunk mára Emily-ékhez egy tábortüzes, családias vacsira.-Mondta.
-Remek!-Mosolyodtam el.-Hánykor indulunk?-Kérdeztem.
-Úgy...Hat fele.Neked oké?-Kérdezte.
-Aha.-Bólintottam.-Még lezuhanyozok, megcsinálom magam, felöltözök és mehetünk.-Soroltam, miközben a lépcsőn mentünk felfelé a szobámba.
-Remek...Van két órád.-Ült le az ágyamra.Én meg bementem a fürdőbe.
Lezuhanyoztam, amire fél órát szántam.Plusz még volt a hajmosás...Háromnegyed óra múlva már a tükör előtt álltam törölközőbe csavarva.
Megszárítottam és kivasaltam a hajamat. Aztán megcsináltam a sminkemet.
Végül törölközőben kimentem a szekrényemhez, hogy felöltözzek.
-Csini vagy...Jöhetnél így is.-Vigyorgott a szerelmem.
-Hm...Kac-kac...-Öltöttem ki rá a nyelvem.Majd elő rángattam a zöldes-kék felsőmet, egy farmert és vissza mentem a fürdőbe.
Felöltözve mentem vissza, majd felvettem a zöldes-kékes magassarkúm és kész is voltam.
-Hm...Rekord idő.-Vigyorgott.-Egy és fél óra.
-Király vagyok...-Vontam vállat.
-Mennyünk...Még beugrunk hozzánk, átöltözöm én is...-Mondta, majd felállt, átkarolt és elmentünk.
Lent a konyhában ott ült Mel...
-Mel!Elmentem...Majd jövök, oké?-Mosolyogtam a nőre.
-Rendben, persze menny csak, Kelly...-Mosolygott rám halványan.-Vigyázz magadra...
-Szia!-Köszöntünk Embry-vel egyszerre.
-Sziasztok!-Intett.
Beültünk Embry kocsijába és elindultunk.
-Még mindig nem dolgozta fel Mira halálát...-Mondta maga elé bámulva Embry.
-Te sem tudnád feldolgozni, ha a gyereked csak úgy eltűnt, aztán meghalt volna...-Sóhajtottam.-És a legrosszabb, hogy minden nap látom ahogy szenved, ahogy sír és tudom, hogy...Én vagyok a hibás Mira haláláért...-Sóhajtottam.
-Ne hibáztasd magad...-Fogta meg a kezem.-Ami történt, megtörtént...Már nem tehetünk semmit.-Mosolygott rám bátorítóan.
Majd a kocsi megállt a Call-Ház előtt, mi meg kiszálltunk.
Bementünk és Embry anyukája mosolyogva ölelt meg minket.
-Szia, Margaret!-Mosolyogtam a nőre, majd puszit váltottunk.-Hogy vagy?
-Köszönöm, remekül!És te, kincsem?-Kérdezte végig mérve.-Gyönyörű vagy!
-Na...Én el megyek átöltözni, ti meg beszélgessetek...-Mondta Embry, majd bement a szobájába.
-Köszönöm szépen, én is megvagyok...-Mosolyogtam vissza.-Te is jössz Emily-ékhez?-Kérdeztem.
-Nem, én meghagyom nektek a bulizást...Már kiöregedtem.-Legyintett.
-Ugyan, dehogy!-Mosolyodtam el.
Tíz perc múlva Embry megjelent és megjegyzem eszméletlenül dögös volt!!!
A fehér póló megfeszült az izmain, Hugo Boss új illata körbe lengte...Uhh...
-Mehetünk?-Karolt át.
-Aha...-Bólintottam.
Miután elbúcsúztunk már indultunk is...
***
A kocsi begördült Paul új szürke Lexus-a mellé, majd kiszállva elindultunk a part felé...
-Sziasztok!-Köszöntünk jókedvűen.
-Kelly!Embry!Sziasztok!-Jött oda Emily.Majd puszit váltottunk.
Embry elment a srácok közé, én és Em pedig letelepedtünk a csajokhoz, akik Leah, Kim, Emily és én voltunk...
-És...Mi ez a hirtelen össze kell jönnünk dolog?-Kérdeztem.
-Majd a vacsinál megtudja mindenki...-Somolygott Em, majd futva Sam-re pillantott.
-Oké...-Vontam vállat.-Mikor lesz vacsi??-Csillant fel a szemem.
-Akár most.-Állt fel barátnőm, majd az asztalhoz ment.-Srácok!Vacsora!!!-Kiáltotta, majd mind leültünk az asztalhoz.
-Drágám!Vacsora előtt, vagy után?-Kérdezte Sam, sokat sejtető mosollyal.
-Most.-Állt fel Em.-Szóval...Srácok!
Mindenki rájuk nézett...
-Szeretnénk bejelenteni valamit...-Mondta Sam, miközben magához ölelte a kedvesét.
-Holnap után...-Nézett össze Emily Sam-mel.-Megesküszünk!!!-Mondták egyszerre.
A lányok sikoltozni, a fiúk meg "hurrázni" kezdtek.
-Gratulálunk!-Mondogattuk.
-Jaj de jó!!!-Örvendeztem én is.-Végre...-Öleltem magamhoz boldog barátnőmet, majd Sam-t is.
Majd vacsorához kezdtünk, boldogan, gondtalanul...
-Akkor...Holnap eljössz velem vásárolni?-Böktem oldalba Embry-t.
-Elmehetek...-Vonogatta a vállát.
-Ahj...Legalább tégy úgy, mintha szeretnél velem, a barátnőddel vásárolni!-Kuncogtam.
-Én téged szeretlek...Nem a vásárlást...-Karolt át.-De érted bármit.-Nyomott puszit az arcomra.
Még néhány órán át beszélgettünk és nevetgéltünk a haverokkal, majd hazafelé vettük az irányt.Embry nálunk aludt.Mivel volt nálunk ruhája nem kellett bemenni hozzájuk.Egyenest hozzánk mentünk.Felmentünk a szobámba, átvettük a pizsit, ami nekem egy franciaalsót és egy topot, neki meg egy alsógatyát jelentett...
Aztán eltettük magunkat holnapra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése